Deportes
Cinco judokas del Dojo Muratore inician el curso de profesores

Cinco judokas del Dojo Muratore inician el curso de profesores

Actualizado el 21/10/2013 17:17                Compartir

Cinc Judoques del Dojo Muratore varen iniciar el passat cap de setmana 28 i 29 de Setembre a Sineu, el Curs de Formació de Mestres de Judo organitzat per l´Escola Federativa de la Federació Balear de Judo. Aquest serà el primer curs dels tres nivells de docència ( Monitor-instructor, Entrenador regional i Mestre Nacional )que es realitza a Balears .

Son moltes les matèries específiques (Judo Infantil, Katas, Defensa Personal), ... i comuns a altres esports( Anatomia, Didàctica ..) que estudiaràn els alumnes del Dojo : Yuseff Chaibb, Toni Sureda i Pep Bordal per poder ser Monitors i na Joana Puigserver i Llorenç Gayà per ser Mestres Nacionals .

Cal destacar que els dos Mestres Nacionals Especialistes del Dojo: Guiem Puigserver i Dani Domínguez han estat els encarregats d´impartir les classes de Judo Terra, Katas i Judo Infantil a aquets futurs titulats.

Ahora en portada
Noticias Mallorca