La Policia Local de Manacor ha posat en marxa dos nous canals de comunicació oficials a Facebook i Instagram, juntament amb un nou espai a Linktree, amb l’objectiu de reforçar la relació amb la ciutadania, millorar la transparència i facilitar l’accés a informació i tràmits de manera àgil i accessible. A partir d’ara, la població podrà seguir tota l’actualitat relacionada amb mobilitat, seguretat viària, consells preventius i avisos d’interès general, així com accedir directament als principals serveis digitals del cos.
Nous canals de comunicació
- Facebook: Policia Local de Manacor
- Instagram: @policialocalmanacor
- Linktree: agrupador d'informació i recursos en línia sobre la Policia Local de Manacor.
A través dels perfils socials i d’aquest canal de serveis, la Policia Local compartirà informació de servei i afectacions viàries, avisos urgents i comunicats, campanyes de prevenció i consells de seguretat, informació sobre dispositius especials i actuacions destacades o activitats d’educació viària i informació vinculada a les ordenances municipals.
A més, el nou Linktree de la Policia Local agrupa en un sol espai els principals serveis útils per a la ciutadania, com ara la sol·licitud de guals o de línia groga, autoritzacions per a la Zona de Prioritat per a Residents (ZPR), sol·licituds de reserves d’estacionament o altres gestions i tràmits habituals.
Una aposta per una Policia Local moderna i connectada
La creació d’aquests canals respon als objectius de facilitar a la ciutadania informació útil i actualitzada, impulsar una comunicació més directa i accessible, millorar la transparència i la confiança institucional, adaptar els serveis policials als canals digitals que la població utilitza habitualment i també centralitzar i simplificar l’accés als tràmits més freqüents.
Presentació dels nous canals
Durant la presentació, que ha tengut lloc aquest dijous a la seu de la Policia Local de Manacor, s’han mostrat els nous perfils de Facebook i Instagram, així com el funcionament del Linktree, que centralitza els tràmits i serveis més utilitzats per la ciutadania. El cap de la Policia Local de Manacor, Pere Taberner, ha destacat la importància operativa de disposar de canals que permetin oferir informació clara, immediata i accessible: «ara la ciutadania pot accedir més fàcilment tant als avisos i consells com als tràmits que més utilitza». En la mateixa línia, el delegat de Policia Local, Sebastià Llodrà, ha subratllat el compromís del consistori amb «una Policia Local moderna, propera i preparada per als reptes actuals», i ha remarcat que la comunicació i la digitalització «són eines clau per reforçar la confiança i facilitar la convivència al municipi». Per la seva banda, Joan Carles Munar, agent de la Policia Local, ha apuntat que aquests nous canals «també serviran com una eina pedagògica i per facilitar de manera més eficient la informació de servei a la població». Finalment, el batle de Manacor, Miquel Oliver, ha afirmat que la digitalització dels serveis municipals «és fonamental per millorar la relació amb la ciutadania i avançar cap a un municipi més connectat», i ha felicitat la Policia Local «pels avenços en modernització i per posar a l’abast de tothom canals més accessibles i pràctics».
Al llarg de la presentació, s’ha insistit especialment que aquests perfils socials no substitueixen en cap cas els canals d’emergència. En situacions d’urgència, la ciutadania ha de telefonar al 112, mentre que per incidències directes amb la Policia Local s’ha de contactar amb el 971 55 00 63.
Nous canals oficials de la Policia Local de Manacor:
-
El Govern prepara un recurso de alzada para solicitar que no se aplique en las Illes Balears la retirada obligatoria del 12 % de la producción de aceite de oliva
-
La Policía Nacional detiene a dos jóvenes por golpear y robar con violencia a una pareja en el Paseo Marítimo
-
La Policía Nacional detiene a una mujer por robar a ancianos mediante la técnica del “hurto amoroso”, embaucaba a sus víctimas para robarles
-
La Guardia Civil detiene a una mujer por un delito de hurto en un centro comercial de Marratxí
-
Pleno infantil en el Parlament de les Illes Balears
-
Planas pide al delegado del Gobierno que asegure el “derecho al trabajo” el 11-N
-
Pedro Sánchez llega a Palma el 14 de noviembre para compartir el proyecto socialista y demostrar la fuerza de la gente de Baleares
-
Feijóo visitará Palma el próximo lunes para participar en un acto del PP Balears en el Pueblo Español
-
PIMEM se opone a la subida del SMI y la considera partidista y electoralista
-
El Govern practica con éxito la intervención de emergencias en una gran inundación con riesgo para las personas
-
La Policía Nacional detiene a un varón por agredir a su pareja y a su madre por no darle dinero
-
La Policía Nacional detiene a un hombre por robar relojes de alta gama
-
La Guardia Civil desarticula una
organización criminal en Toledo dedicada a perpetrar robos en Mallorca
-
Las Illes Balears registran en octubre el mayor crecimiento interanual de autónomos en lo que va de año
-
El Govern inicia un expediente sancionador por la tenencia y el confinamiento de ejemplares de lagartija pitiusa en un refugio privado en Ibiza
-
El Govern convoca ayudas por valor de 1,5 millones de euros para compensar el sobrecoste de los fertilizantes en las explotaciones agrarias de las Illes Balears
-
El partido popular de Manacor nombra presidenta de honor a Catalina Sureda
-
Mallorca descubre en Londres su alma de invierno para reivindicar el valor de su identidad y tradiciones
-
Las fuerzas progresistas promueven la creación del Comité de Informativos de IB3 para garantizar la calidad y la independencia
-
La nueva estrategia europea de turismo sostenible conecta con los planteamientos defendidos desde IMPULSA BALEARS
- Contacto
- www.noticiasmallorca.es
- publicidad@noticiasmallorca.es
- Tarifas Publicidad
Copyright © noticiasmallorca.es es una marca registrada. Todos los derechos reservados.
