Actualizado el 16/07/2020 11:01 Compartir
El conseller de Turisme i Esports, Andreu Serra, ha presentat a Berlín l’oferta de turisme esportiu que ofereix Mallorca. Aquesta acció s’ha dut a terme en el marc de la celebració del campionat de tennis Bett1Aces, que s’està celebrant aquests dies (fins al 19 de juliol) a Berlín i del qual Mallorca és un dels sponsors.
Es tracta de la primera competició després de l’esclat de la covid-19, raó per la qual ha generat un gran interès internacional. Més de 175 mitjans internacionals estan acreditats per seguir l’esdeveniment, que es retransmet en directe a través d’Eurosport i que genera un impacte a xarxes socials de més de 21 milions de persones amb els comptes dels jugadors i les jugadores internacionals que hi competeixen: Elena Svitolina (WTA n.5), Kiki Bertens (WTA n.7), Julia Goerges (WTA n.38), Roberto Bautista (ATP n.20), Dominic Thiem (ATP n.3), Nick Kyrgios (ATP n. 40) i Jannik Sinner (ATP n. 73).
«Seguretat, qualitat, sostenibilitat i producte esportiu», aquests han estat els punts clau de la intervenció del conseller davant els mitjans internacionals que s’han congregat a l’Steffi Graf Stadium de Berlín per a la roda de premsa.
Serra ha destacat que «Mallorca ha treballat intensament en favor d’una oferta turística segura, que manté la qualitat i que és capaç de garantir la seva capacitat d’atreure una àmplia gama de preferències, entre d’altres, l’oferta esportiva».
En aquest sentit, Serra ha destacat la gran qualitat del producte turístic esportiu davant el principal mercat emissor de l’illa: «A més de comptar amb excel•lents infraestructures per al desenvolupament amateur i professional de l’esport, l’illa també és escenari de campionats de gran repercussió internacional com són el Road to Mallorca [golf], Mallorca Championship ATP [tennis] i Mallorca Challenge [ciclisme]».
Per la seva banda, els tennistes internacionals Anastasia Sevastova i Roberto Bautista, també presents a la roda de premsa, han destacat la seva experiència entrenant i competint a l'illa, de la qual valoren especialment la perfecta combinació que suposa tenir bones instal·lacions esportives i una oferta turística de gran qualitat.
Un dels objectius del Pla de reactivació turística del Consell és destacar Mallorca com a destinació d’experiències a través de la promoció de productes concrets, com ara l’esportiu. Cal tenir en compte que l’illa, una destinació perfecta per a la pràctica de múltiples disciplines esportives, és un reclam turístic per un tipus de visitant que genera un turisme de major qualitat, desestacionalitzador i amb interès per conèixer i gaudir de productes que ofereixen altres sectors estratègics com són la gastronomia, la cultura, la naturalesa, la nostra cultura i el patrimoni.
Mallorca s’ha anat consolidant com a destinació per a la pràctica esportiva i, en l’actualitat, són molts els factors que proporcionen excel•lència: el clima, l’entorn i el paisatge, una xarxa completa d’equipaments esportius, i una oferta hotelera i complementària perfectament adaptades.
Xarxa d’instal•lacions i esdeveniments d’impacte internacional
Quant a les instal•lacions esportives a Mallorca, cal destacar que l’illa compta amb 24 camps de golf, una PGA training academy i 2 pitch and put.
Pel que fa al tennis, hi ha 60 clubs federats i un total de 707 pistes (entre clubs, hotels i d’altres), de les quals 131 són pistes de terra batuda, 91 pistes dures i 11 pistes d’herba. Així mateix, compta amb 5 clubs d’alta competició.
En ciclisme, cal destacar les 16 rutes cicloturistes impulsades pel Consell de Mallorca, que suposen més de 2.300 km. Estan dividides en quatre grans àrees:
A. Alcúdia-Pollença: 406 km
B. Calvià: 920,50 km
C. Cala Millor-Cala Rajada: 501,6 km
D. Platja de Palma: 503,50 km
Així mateix, a Mallorca hi ha 1.460 piscines esportives, 452 pistes de pàdel, 74 camps de futbol i 5 velòdroms.
El PP de Manacor denuncia que Oliver ha tardado un año y medio en aplicar la propuesta de videovigilancia y ahora solo anuncia cuatro cámaras
La Dirección General de Cultura llena de arte el patio de Ca n’Oleo con esculturas de la artista Isabela Lleó
Simonet reivindica el protagonismo de los pescadores en la gestión y la conservación de los recursos marinos
El CentreBit Menorca lidera un proyecto de colaboración tecnológica para recuperar el exoesqueleto de rehabilitación del Hospital Sant Joan de Déu de Palma
La nueva aplicación del TIB supera las 51.500 personas usuarias durante la primera semana de funcionamiento
El Ayuntamiento de Alaró destina cerca de 24.000 euros a la mejora y renovación del Teatro Municipal
PortsIB abre el plazo para renovar las autorizaciones temporales de amarres en cinco puertos de Mallorca
El Govern activará a partir del 13 de octubre la campaña para fijos discontinuos con un nuevo sistema de cita previa
El Govern avanza en la rehabilitación del embarcadero de Cala Lledó, en Sa Dragonera
El PSIB-PSOE denuncia que el alquiler de un piso ha pasado de 930 a 1.390 euros en dos años porque Prohens no ha querido limitar los precios
Desarticulado en Palma un grupo criminal itinerante de carteristas profesionales dedicado a hurtar carteras
92 nuevas plazas de 0 a 3 años con la inauguración de la escoleta de Son Dameto
El Govern acerca la investigación en salud a las escuelas de las islas Baleares
El Govern presenta el sello Producte fet aquí para poner en valor los productos elaborados en las Illes Balears
El Consell de Mallorca destina 140.000 euros al proyecto de investigación y restauración de las Talaies de Can Jordi, en Santanyí
La campaña contra la gripe comienza en las escuelas y las residencias el 5 de octubre y se abre al resto de la población a partir del día 19
El Govern destina 39,8 millones de euros del ITS 2026-2027 a mejorar el ciclo del agua en las Illes Balears
El Parc Natural de s'Albufera de Mallorca cerrará temporalmente del 5 al 18 de octubre por obras de mejora en los caminos y observatorios
La Conselleria de Educació i Universitats vuelve a bajar el precio de los menús de los estudiantes de la UIB y sitúa en 6,85 € su precio máximo
La Policía Nacional sorprende a un hombre con objetos robados y este amenaza con lanzarse desde lo alto de un puente para no ser detenido
Copyright © noticiasmallorca.es es una marca registrada. Todos los derechos reservados.