Actualizado el 20/12/2022 17:25 Compartir
La presidenta del Consell, Catalina Cladera, i el batle de Calvià, Alfonso Rodríguez Badal, han visitat aquest matí el pavelló esportiu Galatzó on s’ha realitzat una de les inversions destacades en espais esportius del municipi amb inversió pròpia de l’Ajuntament i amb subvenció del Consell, a través del Pla RenovEsport. A la visita també hi han assistit el conseller insular de Transició, Turisme i Esports, Andreu Serra; la directora insular d'Esports, Margalida Portells; la tinenta de batle d’Esports, Eva Serra, el regidor de la zona de Galatzó, Marcos Pecos, i el gerent de l’Institut Calvianer d’Esports (ICE), Joan Amengual.
La inversió total que s’ha fet a Calvià a través del Pla RenovEsport és de 459.945,52 euros, dels quals un 47% (216.639,21 euros) els ha aportat el Consell, a través del pla, i un 53% (243.306,31 euros) han estat aportats per l’Ajuntament de Calvià, amb fons propis.
La presidenta Cladera ha indicat que aquestes ajudes són positives per als municipis perquè els ajuda a mantenir els equipaments, en especial per als municipis com Calvià amb diversos nuclis de població amb instal•lacions esportives. Ha afegit que és una ajuda que ha de tenir visió de continuïtat amb la finalitat de contribuir a mantenir les instal•lacions per a la pràctica de l’esport base i per generar cohesió social.
Per part seva, el batle ha assenyalat que aquesta infraestructura ha experimentat una inversió molt important gràcies al complement que ha suposat la subvenció del Consell de Mallorca, i ha explicat que s'ha dut a terme la inversió necessària per donar resposta a les necessitats de nens, nenes i joves en quant a pràctica deportiva.
Una de les actuacions més destacades que s’han realitzat als pavellons esportius del municipi ha estat el canvi de paviment dels poliesportius de Son Ferrer i de Galatzó, que avui s’ha visitat, i que ha suposat una inversió global de prop de 240.000 euros. El nou paviment instal·lat és un sistema flexlock panell, un sistema patentat, de tarima de fusta que consisteix amb pisos de fusta amb un disseny de ventilació creuada per a la solera, i una base resistent d’escuma que ofereix una absorció d’impactes homogènia. Al mateix pavelló Galatzó, s’han dut a terme unes obres d’impermeabilització de la coberta, que han comptat amb una inversió de 46.700 euros.
La resta d’inversions que s’han dut a terme a través del Pla RenovEsport, amb subvenció del Consell, i inversió pròpia de l’Ajuntament, han consistit en la construcció de cobertes de graderies a diverses instal·lacions esportives exteriors del terme municipal de Calvià (147.271 euros), i la dotació d’il·luminació i la rehabilitació en paviment de la cal·listènia de Galatzó.
El IMAS tutela por primera vez a más de 500 menores migrantes no acompañados en Mallorca
La Guardia Civil detiene a dos personas por la sustracción de un vehículo
La Guardia Civil detiene a una persona por un delito de robo con violencia e intimidación en Inca
La Policía Nacional detiene a dos empresarios por explotación laboral
El Govern defiende la simplificación administrativa como una herramienta para mejorar la competitividad del comercio
El Consell de Mallorca arranca SOM Família con una programación de apoyo y acompañamiento a las familias
La Policía Nacional detiene a un joven por esgrimir un palo amenazando a los viandantes y golpear un automóvil
El PSIB-PSOE denuncia el sobre coste 'injustificable' del proyecto del segundo cinturón de Palma
La Policía Nacional detiene a un hombre y a una mujer por retener a una persona en contra de su voluntad
La Guardia Civil detiene a cuatro personas y desmantela un importante punto de distribución de droga en Sant Antoni
La Guardia Civil ha investigado a un individuo por un delito continuado de coacciones tras
perseguir a varias jóvenes entre varias localidades
El PP logra que el Parlament exija al Gobierno de Sánchez una insularidad digna para los funcionarios del Estado en Balears
El sobreprecio en las ofertas y el plan para aumentar la vivienda asequible, entre los datos del nuevo Observatorio de la Vivienda de las Illes Balears
La Sinfónica recorre las grandes bandas sonoras del cine con José Luis Garci i Inocencio Arias
Emergencias anuncia que las lluvias y tormentas continuarán durante las próximas horas en las Pitiusas y Mallorca y pide precaución y prudencia
La Policía Nacional interviene diversas sustancias estupefaciente y detienen a una persona durante el fin de semana posterior a las fiestas
El PP propone estudiar la extensión de la protección de la Serra de Tramuntana al medio marino
El PP de Manacor reafirma su compromiso con el nuevo
centro de salud y recuerda a Oliver los más de 120 millones
de inversión en el municipio
Mañana jueves aviso amarillo por lluvias y tormentas
Copyright © noticiasmallorca.es es una marca registrada. Todos los derechos reservados.