Part Forana
El Ayuntamiento de Manacor tendrá 6 concejalías y el alcalde, Miquel Oliver, asume Interior

El Ayuntamiento de Manacor tendrá 6 concejalías y el alcalde, Miquel Oliver, asume Interior

Actualizado el 25/06/2019 20:48                Compartir

Manacor intentará ordenar su gestión en seis áreas, cada una con teniente de alcalde, y el alcalde, Miquel Oliver, se encargará de Interior.
  1. Àrea de Batlia i Interior
  2. Àrea d'Urbanisme i Habitatge: Núria Hinojosa Abenza
  3. Àrea de Medi Ambient i Mobilitat: Sebastià Llodrà Oliver
  4. Àrea d’Activitats i Serveis Generals: Carles J. Grimalt García
  5. Àrea d'Economia, Hisenda i Promoció: Maria Antònia Truyols
  6. Àrea de Polítiques Transversals: Carme Gomila Domínguez
  7. Àrea d’Educació, Cultura i Esports: Mateu Marcé Riera

Àrea de batlia i Interior: Batle, Sr. Miquel Olive Gomila:

• Protocol

• Relacions institucionals

• Arxiu

• Patrimoni

• Prefactura superior de la Policia Local

• Seguretat Ciutadana

• Expedients sancionadors (Llei 4/2015)

• Protecció Civil

• Regulació i ordenació del tràfic i de l’estacionament de vehicles en vies urbanes

• Concessió o denegació de permisos de circulació per a vehicles especials en règim de transport especial

• Concessió o denegació de llicències per a la tinença i ús d’armes d’acord amb la legislació específica vigent

Àrea d'Urbanisme i Habitatge: 1a. Tinenta de Batlia, Sra. Núria Hinojosa Abenza:

• Planificació urbanística.

• Gestió urbanística.

• Disciplina urbanística.

• Llicències urbanístiques.

• Accés els nuclis de població

• Protecció i gestió del patrimoni històric

• Conservació i rehabilitació de l’edificació

• Promoció i gestió de la vivenda de protecció pública amb criteris de sostenibilitat financera

Àrea de Medi Ambient i Mobilitat: 2r. Tinent de batlia, Sr. Sebastià Llodrà Oliver:

• Control i seguiment de la gestió i tractament de residus.

• Neteja viària

• Neteja d’edificis

• Promoció i seguiment de la gestió del medi ambient

• Control del manteniment de les zones enjardinades

• Energies renovables i optimització d’energia.

• Enllumenat públic

• Depuradores

• Medi ambient urbà: parcs i jardins públics

• Edificis i pla d’usos de les escoles rurals

• Animals de companyia i cans perillosos

• Mobilitat • Gestió dels aparcaments

• Subministrament d’aigua potable a domicili i evacuació i tractament d’aigües residuals

• Vigilància de les activitats i usos que es duen a terme a les platges

• Transport públic: taxis

Àrea d’Activitats i Serveis Generals: 3r. Tinent de Batle, Sr. Carles J. Grimalt Garcia:

• Llicències de publicitat dinàmica i estàtica

• Llicències d’activitat

• Paviment de vies urbanes

• Ocupació de via pública

• Manteniment de vies públiques, places, camins i edificis municipals

• Serveis generals. Brigada municipal

• Cementeri i policia sanitària mortuòria

• Fires

• Informació i atenció al ciutadà

• Comunicació

Àrea d'Economia, Hisenda i Promoció: 4t Tinenta de batlia, Maria Antònia Truyols Martí:

• Gestió de l’activitat econòmica i financera municipal

• Gestió del padró municipal d’habitants. Població

• Cadastre

• Sancions

• Noves tecnologies. Administració electrònica

• Portal de transparència

• Protecció de dades

• Informàtica

• Gestió i impuls de tota l’activitat relacionada amb el personal municipal

• Contractació. Autoritzacions i concessions demanials i adquisició de bens immobles

• Responsabilitat Patrimonial

• Gestió i promoció turística

• Atenció i promoció dels interessos turístics de tots els nuclis del municipi.

• Promoció del turisme interior

• Oficines turístiques

• Gestió de l’explotació dels serveis de temporada a les platges

• Plaça d’abastament

• Escorxador

• Agricultura

• Mercats

• Comerç

• Foment, disseny i promoció de l’empresa i de la indústria

• Foment de l’ocupació

• Sanitat i Consum. Gestió del conveni “Consum a ca teva”

Àrea de Polítiques Transversals: 5è Tinenta de batlia, Carme Gomila Domínguez:

• Serveis Socials comunitaris bàsics

• Avaluació i informació de situacions de necessitat social i atenció immediata a persones en situació de risc d’exclusió social

• Centres de dia

• Polítiques Igualtat

• Participació ciutadana

• Associacionisme

• Voluntariat

• Registre d'Entitats ciutadanes

• Joventut

• Política lingüística

Àrea d’Educació, Cultura i Esports: 6è tinent de batle, Mateu Marcé Riera:

• Cultura en general

• Educació en general

• Biblioteques

• Museus.

• Teatre i Auditori.

• Promocions culturals

• Banda de música

• Festes

• Equipaments culturals

• Conservatori i Escola de Música

• Manteniment d’escoles i escoletes infantils

• Gent Gran

• Horts Urbans

• Foment i promoció de l’esport.

• Instal·lacions esportives

• Relació i cooperació amb organismes i entitats en ordre a la pràctica i foment de l’activitat esportiva

DELEGACIONS ESPECIALS. Delegar als regidors i regidores que es relacionen a continuació una delegació específica d'atribucions sobre els assumptes següents:

Núria Hinojosa Abenza, la direcció, gestió i resolució dels assumptes inclosos en l'àrea de ECONOMIA, HISENDA i PROMOCIÓ, que a continuació s’especifiquen:

- Foment de l’ocupació

- Foment, disseny i promoció de l’empresa i de la indústria.

Sebastià Llodrà Oliver, la direcció, gestió i resolució dels assumptes inclosos en l'àrea de POLÍTIQUES TRANSVERSALS, que a continuació s’especifiquen:

- Política lingüística

Sebastià Nadal Santandreu, la direcció, gestió i resolució dels assumptes inclosos en d'àrea de MEDI AMBIENT I MOBILITAT, que a continuació s’especifiquen:

- Enllumenat públic

- Neteja d’edificis

- Energies renovables i optimització d’energia

- Subministrament d’aigua potable a domicili i evacuació i tractament d’aigües residuals

- Vigilància de les activitats i usos que es duen a terme a les platges.

Cristina Capó Santandreu, la direcció, gestió i resolució dels assumptes inclosos en l’àrea d’ECONOMIA, HISENDA i PROMOCIÓ, que a continuació s’especifiquen:

- Gestió de l’activitat econòmica i financera municipal

- Gestió del padró municipal d’habitants. Població

- Sancions

- Noves tecnologies. Administració electrònica

- Portal de transparència

- Protecció de dades

- Informàtica

- Contractació. Autoritzacions i concessions demanials i adquisició de bens immobles

- Responsabilitat Patrimonial

- Plaça d’abastament

- Escorxador

- Agricultura

- Mercats

- Sanitat i Consum. Gestió del conveni “Consum a ca teva”

Joan Gaià Mascaró, la direcció, gestió i resolució dels assumptes inclosos en les àrees d’ ECONOMIA, HISENDA i PROMOCIÓ i POLÍTIQUES TRANSVERSALS, que a continuació s’especifiquen:

- Gestió i impuls de tota l’activitat relacionada amb el personal municipal.

- Participació ciutadana

- Associacionisme

- Voluntariat

- Registre d’Entitats Ciutadanes

Artur Aguiló Frau, la direcció, gestió i resolució dels assumptes inclosos en l'àrea d’EDUCACIÓ, CULTURA I ESPORTS, que a continuació s’especifiquen:

- Festes

- Gent Gran

- Foment i promoció de l’esport

- Instal·lacions esportives

- Relació i cooperació amb organismes i entitats en ordre a la pràctica i foment de l’activitat esportiva


Comentarios

Ahora en portada
Noticias Mallorca